woensdag 20 juni 2007

men zegge het voort!

TRAVELS WITH MY SON, omdat mijn zoon en ik plannen hebben. Of vooral, ik heb een plan (en Thorwald zegt niet nee) : de gerenommeerde kunstenaar CHRISTO overdekt de ARKANSAS rivier in de zomer van 2011. Tegen die tijd zal het twintig jaar geleden zijn dat ik laatst in de US was… Fijne gelegenheid om unieke kunst te beleven, vriendschappen te hernieuwen, m’n zoon dat grote herkomstland van LOST en HEROES voor te schotelen, en wie weet, een avontuur of zeven te beleven. In het licht van dat grootse plan is deze blog een tijdslijn en een inspiratiebron.

TRAVELS WITH MY SON, omdat ik net als jij, lezer, steeds een beetje onderweg ben naar ergens. Daarbij snuffel ik naar klein en groter avontuur. Iedereen die dat wil kan deelgenoot worden. Misschien wil je een leuk verhaal delen op deze blog? Hoe levendiger, hoe liever. Tips & tricks, anekdotes, mijmeringen of onbehouwen realiteit…

TRAVELS WITH MY SON, omdat een pakkende titel voor een blog kiezen geen sinecure is en ik er een vleugje mysterie in verweven wil. Wekelijks vind je hier een avontuur dat zich binnenskamers afspeelt of buiten, in de wijdse ruimte. In het donkere hol van de nacht, of in de springveren lichtheid van de prille ochtend. Een verslagje uit een provinciestad zoals er dertien zijn in een dozijn. Of een straf verhaal, dat zich heeft voorgedaan onderweg van hier naar ginder. Want tussen hier en ginder… ligt vaak een wereld van verschil.

TRAVELS WITH MY SON, omdat zoonlief, de genaamde Thorwald dus, die blogtitel maar niks vindt. “Waarom moet with-my-son daarbij?” en “Moet ik óveral mee naartoe?” zijn niet van de lucht. Zijn teenage verzuchtingen zetten me evenwel net aan …

TRAVELS WITH MY SON. Simpel weg . :)


P.S. - Omdat ik vast niet iedereen heb betrokken bij de blijde gebeurtenis van deze bloggeboorte, reken ik op de bereidwilligheid van jou, achtzame lezer, om dit nieuws verder te verbreiden. Zeg het dus voort, hein?!

P.P.S –


Blog entries : minstens elke vrijdag.
Reacties welkom : elke dag!


EnidaN

5 opmerkingen:

Leen zei

Spannend, ik kijk met volle verwachting uit naar jouw belevenissen!

sTeyner zei

Proficiat met de geboorte, ik kijk uit naar die eerste woordjes!

Commissaresse zei

Ik wens je veel plezier met je blog. En alvast een goede reis. In 2011...

Isa zei

Hi Nadineken

Wat fijn je nieuwe plekje!
Ook een beetje een quilt, nee?
Een verzameling van mooie foto's, verrassende verhalen, en lieve woorden van mensen die je genegen zijn.
Ben nu al fan,
See you soon

Isa zei

aan de winnaars een welverdiende proficiat!!!!
mij moesten ze alvast niet meer van je kunnen overtuigen,
geniet met volle teugen van het nieuwe pronkstuk,
ik kom dat één deze wel eens in real life bewonderen,
eindelijk eens iets gratis zeg, mocht ook wel eens,
3 hoeraatjes voor de fnac, hiep, hiep...