vrijdag 22 juni 2007

bewogen reizen

Ik heb pas iedereen en mezelf beloofd dat ik elke vrijdag zou posten… Het wordt al krap. Het is avond, en ik werd afgeleid door de trivia van het leven. En ook door vermoeidheid.

Vermoeidheid? De (bijna) ex-cursisten van de bibschool kennen het. Ze ondergaan vermoedelijk hetzelfde syndroom : gelatenheid na extreme inspanning en berusting in wat komen zal. Alhoewel, ’t is voor ieder van ons wel anders. Behalve het afstuderen dan. Dat hebben we op dit moment gemeen.

Met weinig hoop op beterschap kijk ik tegen de komende, drukke week aan die weliswaar ook leuke dingen opleveren zal. Morgen fotoshooten voor FNAC met ex-collega Erik. Hij vertelde me vanmiddag dat hij nog op zoek was naar een camera. Dat wordt behoorlijk spannend, morgenvroeg, iets na half zeven in Gent-Sint-Pieters. Hem kennende duikt hij misschien wel op met een oude Leika? Hell, let’s!

Maandag mag ik mee met ex-collega’s van een jaar geleden, op boottocht op het kanaal Brussel-Antwerpen en de Schelde. ’s Middags lunch op de Blauwe Reiger…. terwijl we varen op de baren??? Ik heb geen idee welk weer het wordt, maar ik neem m’n COOLPIX mee, inclusief driepikkel. Als ’t resultaat meevalt, dan post ik weldra.

Uitkijken ook naar zomerreisverhalen uit een recent verleden?! De zomer van 2006 brachten ons Mariska in Kraków, en Thorwald in Warszawa… In de loop van juli en augusd, in de loop van juli en augsup van juli en augsutus.ik hierbij enkele voorproefjes toe van wat zomerreisverhalen.tus spui ik voorzichtig enkele woordjes Pools.

Nazdrowie ! (vooral op de proclamatie van 30 juni !!) :)

LITTLE MISS SUNSHINE mag niet ontbreken. That girl's a SUPER freak !!!

1 opmerking:

Isa zei

Hi Nadineken

Wat fijn je nieuwe plekje!
Ook een beetje een quilt, nee?
Een verzameling van mooie foto's, verrassende verhalen, en lieve woorden van mensen die je genegen zijn.
Ben nu al fan,
See you soon