vrijdag 13 juli 2007

laatste vakantiedag !

We hebben er hier plezier aan beleefd : regen, opklaringen en bewolking. ’t Is niet de eerste keer dat mijn vakantie voorzien wordt van zoveel hemelwater, en ’t zal wellicht ook niet de laatste keer zijn… Ironisch genoeg wordt het komend weekend heet? Well then!

Wat doe ik als het regent? Trivia! Ik swiffer het huis door, of onderneem op zijn minst een poging. Ik kijk film (een home video re-run van Jimmy McGovern’s THE LAKES is balsem voor de ziel in dit weer). Ik ga preikuiltjes maken bij mama. Ik ruim eindelijk mijn atelier op (maar blijf een beetje haken in een berg strijk).

Ik maak een afspraakje met vriendin Leen en we koken ons zot! (Leen : ’t was wreed gezellig en méér van dadde, ook al vinden de mannen van deze wereld dat we te zot doen. Wat heet zot? Het was bijzonder lekker!)




























Vandaag komt Thorwald terug uit Arc-Wattripont. Hij is er gaan avonturen-kamperen. Benieuwd of hij verhalen huiswaarts brengt.

Geen opmerkingen: