vrijdag 21 september 2007

nog even september

Ha ! Gouden najaarsdagen. Avondzon over de notenbomen in het parkje dat ik zie vanaf mijn plaatsje aan de computer. We worden verwend. Morgen wordt het mooi en zondag worden ons al helemaal zachte temperaturen beloofd. Sjans voor mij ben ik aan zee. Dat betekent dat ik vandaag en morgen als gek (en met veel plezier) achter de naaimachine plaatsneem.

Vorig weekend hebben we met een klein wandelgroepje Geraardsbergen-Schendelbeke geƫxploreerd, op de jaarlijkse sneukeltocht. Gewoonlijk ook elke keer een genadige septemberzon en sfeer die wordt opgeluisterd met hapjes en een drankje.

Zalig weekend toegewenst aan al diegenen die ervan genieten. :)

1 opmerking:

Luc Van Haute zei

Evenzeer wens ik je een fijn weekend toe. Laten we het zomergevoel nog eens bovenhalen.
Naai ze Nadine, amuseer je aan zee!