maandag 5 november 2007

oh monday, monday

Het is minder evident dan ik dacht; creëren én bloggen. Daarom dus een laag pitje aan de verhalende kant en weldra meer beeldend nieuws over wat er precies het atelier uitswingt : veel blijdschap, nieuwe verrassingen en vertrouwde goederen. Ik was vergeten hoeveel tijd er in afwerken wegkruipt. Ik schrik van de uren die ik doorbreng met het verkoopklaar maken van de artikelen. Ik wil de ontvangende vertrekken in huis doen blinken en vergast weldra bezoekers op een hapje-uit-eigen-huis. Dat vooruitzicht vraagt organisatie. Ware het niet dat ik ’s avonds zalig moe mijn slaapvertrek opzoek, dan lag ik vast wakker van alle voorbereidingen. Maar ha! De buzz.

En ook : Stephen Poliakoffs heerlijke SHOOTING THE PAST. Librarians eat your heart(s) out! :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, Kreeg vandaag je 'open huis' in de bus en 'k was curieus genieg om deze blog eens te komen bekijken. Ik ben in deze dingen niet echt thuis dus ik hoop dat je deze reactie zal kunnen lezen.Misschien heb je ook een email adres, en kan je me dat eens laten weten(via sms ?), dan kan ik je eens mailen met wat nieuws van die lang-geleden-vriendin-van-je-weet-wel-waar.Het doet goed om te lezen dat alles met jullie goed gaat. In ieder geval probeer ik op de open huis zeker eens langs te komen. Groetjes, Gina

Bibman zei

Aha Ik ben librarian en Shooting the past is inderdaad een prachtserie, zal er een column over schrijven!
groeten