woensdag 11 juni 2008

onderweg (2)

Ik volg creatieve weblogs in het buitenland, vooral noord-amerikaanse en australische. The ladies of the houses met jonge kinderen positioneren hoog in de blogmarkt voor creatieve duizendpoten. De kwaliteit van hun babies-on-the-web getuigt van scheppingsdrang, vindingrijkheid, spontaneïteit en humor. Oh, en kleur!

Laatst vond ik een oproep om deel te nemen aan een card swap. Alle participerenden zullen zowat 30 wenskaarten maken en die uitsturen naar een lijst van 30 onbekenden (de overzichtslijst loopt vandaag op tot 331). Dat betekent dat 331 bloggers van over de ganse wereld zich engageren om een blind card te sturen naar een onbekende. Dat wil ook zeggen dat elke deelnemer evenveel kaarten in de bus krijgt. Aan die idee warm ik me.

Hetgeen mijn bones doet kraken, want het is een poosje geleden dat ik kaarten maakte. Misschien nog net genoeg samples in de kast? Hetgeen me óók herinnert aan het cijferproject, waarvan hierbij akte : een voorlopige update # 2.
























update # 2
met dank aan JJ

2 opmerkingen:

didiermaurice zei

In je blog eerder waren al eens jouw kaarten te zien...
dat is dus echt iets voor jou en je cijferproject idem dito. Zoveel leven aan ons geven, 't jeukt. :)

Tom zei

Heel mooi, weet je dat vier mijn lievelingscijfer is. Het valt net buiten de grote Drie, maar dit maakt niet uit. Zeker niet voor mij !