vrijdag 1 augustus 2008

to blog or not to blog

Een virtuele award ontvangen is verrassend, verfrissend en stuurt mijn oprechte dank naar Louise P. Omdat ik zeven blogs mag aanprijzen en hen dus voor het gemak zal noemen bij naam, hieronder een (alfabetisch) lijstje van favorieten, omdat ze ergens voor staan. Ga een kijkje nemen, en ontdek hun kracht.

En collega-bloggers : proficiat! Aan jullie om jullie eigen zeven favorieten eraan te rijgen…

brusselblogt - omdat ik van Brussel houd
clocks - omdat tom onderweg is
de commissaresse - uit pure nostalgie
didier, maurice - voor het hoge fabulans-gehalte
franky.aelbrecht - omdat aolsjt zo dichtbij ligt
toekomstherinneringen - fijne po√ęzie
visions of the future - technologie op mensenmaat en met een vleugje humor

4 opmerkingen:

Tom Bonte zei

wauw bedankt! dat verdient een link op mijn blog :)

Franky zei

Bedankt voor de award, dat is fijn!

didiermaurice zei

o, zo bedankt als een vaas bloemen dankt... :) d.

Tom zei

Hartelijk dank, Nadine, ik ben er bijna :). Tom