dinsdag 2 september 2008

traveling ...

Soms gaat het bij traveling om een innerlijke trip. De opgepepte bloedstroom is de weg die leidt naar overal en elders. Links en rechts van het pad lonkt het ravijn. Maar oh, de landschappen! Tot de weg zich effent en de vertrouwde, glooiende vistas opduiken.

Wat bof ik te kunnen travelen in september. De volle najaarsgeur die opstijgt uit de bodem van het wandelpad geeft me moed en doet me goed. Straks vullen de ritselende bla’ren het najaarsplaatje en doen de weelderige herfstkleuren mij duizelen. De geurigheid van vers geslepen potloden droom ik er graag bij.

Bedankt dierbaar familietje, liefste vrienden en kennissen om een stukje mee te travelen en me te verrassen met onderstaand goed. In een wanhopig glazen nacht plofte ik mijn MP3 op shuffle en luid in mijn oren. Zelfs auditief gonsde de boodschap. Kijk uit, in gedachten begeef ik me alweer richting fornuis…

3 opmerkingen:

didiermaurice zei

Dank je voor de schitterende song en de broekkousenparade. En... als dat al niet zo was, peper in uw gat en vèr bereik. d.

Jo zei

gezellig...m'n gsm-tune in je blog ;-)

Tom zei

de voedselpiramide à la Nadine :)