zondag 12 oktober 2008

edingen :: enghien

In de eighties liepen M., T. en ik de wandelgangen van het park. Waarschijnlijk op een kale zondag, die een blauwe maandag voorafging. In de nineties kuierden een stel fiere ouders er over de wegjes, met een poussette in de ene hand, een onzekere toekomst in de andere. Nu we in de zero’s zijn aanbeland, slenter ik er alleen en valt me op dat het park bijzonder vrouwvriendelijk is. Versteende, onthoofde vrouwenlijven en versleten sfinxen ten spijt, heerst er op deze plek in een zalig hoekje Henegouwen mysterie en magie. To die for, zoals ze zeggen. Werkelijk.

4 opmerkingen:

didiermaurice zei

werkelijk... een schitterende reeks, een soort tocht in het luchtledige. Deze foto's ruik ik. Hoed af.

Tom zei

In wat voor seizoen zit je Nadine ?

traveling.... in huis en erbuiten. zei

In alle vier tezelfdertijd...
:)

Girardo zei

Het is al een heel tijdje geleden dat ik er nog geweest ben. De bomen en boompjes zijn zo te zien alweer een stukje hoger opgeschoten. En het is er duidelijk nog even mooi. Inderdaad een betoverend stuk Belgiƫ.