maandag 26 oktober 2009

natural science fiction & food for architectural thought


Vanmorgen was een goeie dag om te wandelen, de malse hondendrollen niet te na gesproken. Ik ben buddha dankbaar dat hij me verdraagzaamheid wil leren, ik ben echter nog lang niet toe aan het verdragen van achteloze hondenbazen. Mijn nieuwe laarzen met diepe groeven onder ook niet.
Jammer dat ik geen wiskundeknobbel ben, anders was ik architect geworden, en had ik steden willen bouwen die aanvoelen als herfst in de natuur. Oh boy, dronken van blijdschap!
(een gezonde tip om te genieten van dit. klik in flickr rechtsboven op slideshow, klik in het volgende scherm rechtsboven desgewenst op show info, klik onder options voor slow-medium-fast naar wens, klik onder op het rechthoekige blokje met de vier pijltjes die naar buiten wijzen, en geniet vervolgens van de diashow op groot scherm. dat scheelt met foto's één voor één aanklikken en het is net zo snel bekeken! cheerz -

1 opmerking:

didiermaurice zei

licht om niet licht te vergeten, travels