woensdag 10 februari 2010

Bring on the m(a)(e)n, mad as hell


t r i v i a
Teruggaan naar de tijd dat mannen mannen waren, en vrouwen rokjes… dat moet MAD MEN zijn. Eindelijk de serie bemachtigd, en nu dus niet meer inslapen op de bank (omdat zo’n series gewoon te lààt lopen, op televisie). Misschien kom ik van een kale reis thuis? Misschien steek ik wat op? Office life on an endless repeat? Yes, please!
Alweer frivool fonkelende, ronddraaiende, smeltende sneeuw getrotseerd, en is dit wellicht een betekenisvolle factor in het broeikaseffect? Of is dit gewoon een strenge winter, zo één als deze waarin yours, truely werd geboren?
Voelt u het ook kriebelen, die Valentijn, of komt hij inmiddels de strot uit, vanwege teveel commercie?
Of voelt u totaal niets? Niets verbaast me.
Alhoewel.
Niets…

4 opmerkingen:

Nadja Norden zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ritva zei

beautiful- i love winter :)

Nadja Norden zei

Dag Travelin,
Waarom heb je mijn reactie verwijderd? :(
Echt spijtig. Als er iets niet bevalt, zeg ook waarom, dan kan ik er rekening mee houden.
Beste groeten,
Nadja

Nadja Norden zei

Dag Travelin,
Dank je wel voor je boodschap. Nog veel succes in zowel het Blog- het reële leven wenst,
Nadja